Post by plowkerchelara on Feb 8, 2022 11:45:30 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Robot Warfare: PvP Mech Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Robot Warfare: PvP Mech Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænsede nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Robot Warfare: PvP Mech Battle 2022 version ▞▞▞
Dette spil er gennemsnitligt efter min mening. Grafikken er ok, der er ikke så mange forskellige kamppladser, du kan ikke bytte våben fra andre mechs i din garage. Kan ikke erhverve guld hurtigt nok til at få våben, som er meget dyre. Dette spil bør styres, så en person ikke behøver at kæmpe mod en anden person, der er 4 eller 5 niveauer over dem. Jeg mistede en af mine bedste mechs i to hits. Jeg nægter at dumpe hundrede eller endda tusindvis af dollars i noget spil.
Spillet har så meget potentiale. Grafikken i lobbyen ser så forbløffende ud, men det faktiske kampspil er ikke godt. Grafik har brug for mere forbedring inde i kampen, der er stor forskel mellem lobbyens mech-grafik og i kampen. Kære udviklere, hvis du vil have os til at blive og investere eller tid og penge, så skal du forbedre dig.
Frygtelig matching, sætter nye spillere op mod meget avancerede spillere, så du bare bliver dræbt igen og igen i løbet af få sekunder, også AI'en er forfærdelig, jeg har computerspillere på mit hold, der går direkte ind i vægge uden at vende eller ændre sig retning, frustrerende forfærdeligt spil. Heller ingen instruktioner på alle undermenuerne til at oprette nye enheder, så du bare klikker og snubler rundt i blinde, og du har heller intet håb om at komme videre uden at se flere 30 sekunders annoncer efter hvert spil
Spil er sjovt og det hele, men jeg vil gerne se en opdatering, hvor pc-spillere, som jeg selv, kan spille bedre. fordi jeg brugte nogle penge, og nu kan jeg ikke engang blive dræbt, fordi jeg skal bruge en mus til at gøre alt. Det er meget frustrerende, og jeg vil have et WASD-bevægelses-piletast-kig rundt i en slags opsætning. Svar venligst på denne anmeldelse AZUR og tag disse ting i betragtning, når du tilføjer din næste opdatering. Tak!
Denne titel har oplevet en positiv udvikling, siden den først dukkede op, men den er stadig en STOR tommelfinger ned takket være overmandede modstandere. Selv et ret udviklet mek-udvalg bliver ofte knust fra ting, man aldrig ser komme. Når du dukker op på slagmarken kun for hurtigt at omkomme uden en chance for at gengælde, vil du ikke være tilbøjelig til at vende tilbage. Viser lovende, men har lang vej at gå.
Hej spillet er meget sjovt, men kan I tilføje flere våben, kort og robotter, så vi kan have mere at vælge imellem. Også forsinkelsen er stadig dårlig på lave indstillinger, og der er noget galt med målretningssystemet, hvor jeg kan' t Målret mod nogen tæt på mig, mens jeg kæmper mod den person.
Det var sjovt i starten. Efter at have spillet et par måneder og nået 200k power match maker matchede mig med spillere fra 600k til 2mil power. Så det er ikke særlig sjovt længere. Fik også skruet med microtrasation. Betalte 15$ for boksnøgler og modtog dem aldrig. Sendt en e-mail til udviklerne, men intet svar. To stjerner for flot grafik og forskellige bots.
Dette spil er som krigsrobotter og kamp om titaner sat sammen uden pixonics konstante kontanter. Elsker spillet. Grafik er ikke så godt som krigsrobotter, men gameplayet er der. bare prøv det.
Efter flere år med et spil meget som dette føles det faktisk frisk, det spil, som jeg har spillet for mange timer i, ser ud til kun at bekymre sig om at belønne de spillere, der betaler hundredvis af dollars på deres ødelagte Gacha-forretningsmodel, til sidst vil folk forlade den fidus, at den er og spil noget, der belønner dig for dedikation og dygtighed, ikke bare ublu pengesummer bare for at vinde.
Dette er et 4- til 5-stjernet spil for mig, men det, der virkelig skuffer mig, er, at jeg ikke modtog det guld og sølv, jeg købte. Jeg fik kvitteringen fra google, men jeg modtog intet. Jeg lukkede spillet og lancerede det mange gange, men det svarede ikke til mit nuværende guld og sølv. Det er virkelig virkelig skuffende for en ny bruger som mig, der begyndte at have det sjovt.
Helt ærligt, der er dage, hvor jeg skulle give dette spil 4 stjerner og dage, hvor jeg vil give det en stjerne. Lag- og serverproblemerne er så slemme om morgenen her, at jeg ikke engang kan spille spillet. Jeg kommer ind i en kamp, og næste ting ved jeg, at jeg er død uden at bevæge mig. Det næste spørgsmål og det største problem efter min mening er målsøgningsmissilerne. Disse kræver ingen færdigheder overhovedet. Bare stå bag en mur og fyr. Du kan bogstaveligt talt ikke gå glip af. Det er umuligt at undgå disse og gøre spillet ubehageligt.
Underholdende spil, men matchmakingen er forfærdelig. Jeg er level 17 og bliver sat i kampe med level 35 fyre, der ødelægger mig på et par sekunder. Selv ved at bruge 3 bots kan jeg ikke engang få dem til halvt helbred. REDIGERE. Opdateret fra 2 til 4 🌟 Efter at have spillet spillet i et par måneder har jeg lært, hvad Metas er, og hvordan man imødegår dem. Tricket er, at du ikke forsøger at gå op til hurtigt, ellers vil du finde dig selv konstant udkonkurreret.
Minion Rush: Running Game عمومی fruw
Spillet er ikke så dårligt, i min tidligere anmeldelse skrev jeg, at det var skrald, men når du først spiller spillet lidt mere, begynder du at kunne lide det mere og mere, men jeg har et forslag, at tilføje mere indhold såsom nye robotter, droner , våben, kort osv. Heller ikke et dårligt alternativ til krigsrobotter.
Jeg har spillet de andre robotkrigsspil, det her er bedre på mange måder. Den eneste grund til, at jeg fik 4 stjerner i stedet for 5, er, at kortene har brug for noget detaljeret arbejde, og vi kunne bruge flere kort. Fortsæt med det store arbejde Devs, og hvis du nogensinde vil have en tester eller testspiller, så lad mig det vide, denne handicappede dyrlæge elsker at teste spil, og jeg har masser af fritid.
Jeg anbefaler ikke dette spil til nogen som du ville have en god start, men så ville du møde spillere, der er ligesom 5 niveauer over dig og betale for at vinde spillere
Jeg bruger sjældent penge på mobilspil, men denne gør jeg. Det gør mig afhængig af det. Fantastiske våben, fantastisk teaming med andre. Flot grafik også. Jeg har brugt mere end $100 for dette spil.
Spillet er sjovt, du behøver ikke betale for at spille godt, bare opgrader efter behov, du kan slå de spillere lmfao.....sjovt og kan lide målretningsmuligheden....det ser ud til, at mange spillere vil have nemme spil og ikke op. for at udfordringen skal blive bedre....du behøver ikke betale for at være god, bare ved, hvordan du bruger dine frynsegoder og bliver stærkere.....
Hej Andrew her Spillet er ret fantastisk, selvom det ikke er ret fair at gå imod robotter, der er ti gange din styrke. Jeg ville ønske, at der var en måde, du kan regulere dette på, så det bliver bedre matchet mod andre hold, men bortset fra det er spillet fantastisk, og en ting mere opgraderer er lidt dyre kan man gøre noget ved at det tager lang tid at opgradere
Jeg er lige blevet færdig med at downloade appen, og den loadede, satte mig i træningen, men så dukkede indlæsningsskærmen op igen og sendte mig så til startskærmen. Jeg blæste det af og fortsatte med at spille. Det tog mig gennem hjemmeskærmens tutorial og satte mig derefter i en egentlig kamp. Derefter fejlede den indlæsningsskærmen igen og sendte mig direkte tilbage til startskærmen, som den gjorde med træningen. Jeg prøvede 10 gange mere, og problemet blev ved med at ske. Så undskyld ikke undskyld, men dette spil stinker.
Det er det bedste Mech-skydespil, jeg har spillet indtil videre, der er kun 1 problem, og det er størrelsen på alt, misforstå mig ikke, grafikken er fantastisk, den er bare lidt lille. Godt spil og godt skrevet. Tak til alle programmører eller programmører! Gaz-1
To ord: Fuldstændig. Ubalanceret. Det er rigtigt. Dette spil er godt i starten, så nåede jeg omkring niveau 10+, da tingene begyndte at blive dårlige. Og nej, jeg skriver ikke dette, fordi jeg er dårlig. Jeg bliver sat med fjender på niveau 20+, mens jeg kun er på niveau 12. Plus plz nerf våbnene quake og Jericho. Meget MEGET overmandede våben. 95% af tiden dør jeg af de våben. Det gør virkelig dette spil pay-to-win, som jeg er ret sikker på, at du ikke ønsker. Så dybest set, hvad jeg prøver at sige, er at mindske skaden af våbenskælvet og Jericho og ændre matchmakingen til spillere tæt på deres niveauer. Ok, jeg er færdig. Thx på forhånd. P.s. andet end de ting er spillet fantastisk 👍
Elsker spillet, god grafik, fine bots, men bots, der går i stealth mode, er bare helt dumt. Stealth-bots kan vinde et battleground-spil alene, og jeg giver en tommelfinger ned 👎 om stealth-bots.
Jeg elsker absolut dette spil! Hver robot har nu sin egen personlighed, som efter mit synspunkt gør spillet endnu bedre. Våbnene er ballancerede og alt det gode. Rojin trænger til at blive nervøs. Hvis du når derhen, hvor Rojin bevæger sig langsommere, når den er tilsløret, så ville det være fint for mig. (Rediger) Den nye UI rocker!
Alt i alt et sjovt spil. Som tidligere War Robots-spiller siger jeg, at dette spil er bedre i næsten alt. Det overordnede gameplay er enkelt, men sjovt, og jeg nyder altid at spille en kamp eller to i fritiden. Opgradering og køb af bots og våben kan være langt, men bestemt ikke umuligt. Kort er anstændige. Nogle minder meget om War Robots. Men det ville være meget rart, hvis vi kunne se nogle større i fremtiden.
Robot Warfare: PvP Mech Battle Darbības spēles giqw
Niveau 26 anmeldelse, har spillet i et par uger. Super sjov begyndelsen, hvis du forstår at bruge cover og mekanik, men efter et vist tidspunkt begynder du at løbe ind i lønnen for at vinde spillere. Der er en enorm ubalance med hensyn til risiko og belønning i nogle af de dyrere våben, hvilket gør det muligt for spillere at gemme sig bag en sten og have målsøgende missiler, der ikke kan misse fra en større rækkevidde end de fleste våben. I øjeblikket er det ikke det værd at blive involveret, før de balancerer spillet.
Selvfølgelig er det en WR-klon, men en forbandet god en. Fantastisk grafik og skiftende 1. person er en funktion, som mange andre spil af denne type burde have inkluderet. Udvid indhold og spildynamik, og du har en rigtig vinder.
Vidunderligt spil. Ekstrem avancement mulig F2p og et udvalg af våben og bots er fantastisk. Evnen til at lave råkomponenter i værkstedet til at bruge i butikken er uvurderlig. Grafisk mekanik er faktisk lig med ad trailer, kudos for det. Vanedannende som Lay's kartoffelchips!
Jeg må være enig med alle, der siger, at disse nye opdateringer stinker. Jeg var lige begyndt at komme til, hvor jeg kunne holde længere og gøre noget skade i en kamp, men nu kan jeg ikke holde mere end 10 sekunder med mine robotter. Spild ikke din tid eller penge på dette spil, fordi de gør det her for at få dig til at bruge penge. Jeg vil ikke længere spille dette spil, du skulle have ladet det være. Hvis det ikke er i stykker, så lad være med at reparere det idiots.
Hvad fanden, hver gang jeg åbner en kiste, giver det mig kun almindelig! Fix dette rn dette spil er også godt, men det er svært at slibe niveau
Dette spil er sjovt. grunden til, at jeg vurderer det 1 stjerne os, fordi spillet kopierer krigsrobotter til de fleste af kortene, og nogle af mekanernes hæder ser ud som der fra transfomers. Jeg kan ikke lege med min ven, fordi der ikke er nogen knap, som vi kan finde, og jeg har også tre bjælker med internet, og jeg får stadig afbrudt forbindelse og kan ikke bruge muslingebelønninger. Det er derfor, jeg giver dette spil en stjerne.
Jeg kunne have vurderet det til 5, men et problem, jeg har spillet dette fantastiske spil på så mange telefoner, men på min Samsung galaxy grand prime vil spillet ikke indlæses for at starte. Selv når der er forbindelse til Wi-Fi, men spillet vil ikke indlæses for at starte efter installationen er udført. Hjælp mig venligst med denne.
Spillet er overraskende vanedannende og sjovt at spille!!! ¿¿51... Enig om placeringen for hold, den er på begge måder udkonkurreret, og alle tager afsted. Jeg synes virkelig, at I er nødt til at komme langt ned på jeres priser, men bortset fra det og bufferingen af tidsforskydninger, som jeg kalder det, eller stiger!!! Den har fantastisk grafik og stor mangfoldighed i dets våbenvalg og personalisering.
Jeg har spillet WR før, og jeg droppede det for omkring 1 eller 2 år siden, fordi det var Pay2Win. Jeg fandt dette spil for nylig og prøvede det. Jeg er overhovedet ikke skuffet, da den er rigtig god. Det virker som en kopi af WR for mig, som blev lavet på den rigtige måde! Nogle kort og funktioner ligner hinanden med nogle få forskelle. Sigte er også fremragende, da vi også kan sigte op/ned. Ventetiden på opgraderinger virker mere rimelig for mig, og der er heller ingen MK2, hvilket er fantastisk. Mit eneste problem er beacons gennemsigtighed.
Jeg har kun spillet i en uge eller deromkring, men i den tid, jeg har brugt på at spille, har det været underholdende. Dette spil vil sandsynligvis blive et spil, der bliver på min telefon, snarere end dem, der til sidst bliver slettet.
Ligesom, hvad er egentlig meningen med at spille et kampspil, hvis du ikke kan dø? Som om jeg seriøst ikke forstår det. Folk (tabere med moms-kreditkort) kan købe denne robot, der er USYNLIG og ikke kan skydes. Opdatering: ja, de kan dø. Jeg fandt ud af hvordan. Hvilket hastværk. Bedste spil jeg nogensinde har spillet. Elsk dette!!!
Jeg sætter pris på, at du fik løst det vikingeproblem, jeg havde, tak, mens jeg fortsætter med at spille på, har jeg også lagt mærke til et væld af hackere, der spiller, skudt på dem, du kan ikke brække nogen skjolde ned eller ødelægge dem, skade gør gå ned meget langsomt, men du halvdelen til at bruge halvdelen af kampen på at forsøge at trampe ned på deres helbred, som bare forynges meget hurtigt. Intet at kæmpe med fakkelvåbenet, som suger så mange spillere, der går til bushi eller Robin, vi har brug for et varmeskjold til at hjælpe med at kæmpe med det
Hvis du sliber hårdt nok, kan du få alle våben og robotter. En dårlig ting er, at du ikke spilder dine penge. Jeg brugte rigtige penge på mineaftalen for at hjælpe med at støtte udviklerne. Det var sjovt, da robotterne var lavt niveau. Når du har nået et højere niveau, er der mange snydere. Snyder næsten på hvert spil. Frustrerende! Har videoerne til bevis. Øjeblikkelig helbredsregenerering, kan skyde jagthunde, når de er uden for rækkevidde med en stor sprøjtskaderadius, der når over +100m væk. Masser af hackere!
Endnu et Pay to Win-spil. Starter OK, så efter et stykke tid sætter matchningsalgoritmen dig op mod modstandere på meget højere niveau (f.eks. mig på niveau 15 op mod modstandere på 35+) formentlig for at opmuntre dig til at bruge penge på at opgradere våben osv. Vil gerne være en ripoff som Krigsrobotter. Afinstalleret.
super godt
Spillet er fyldt med robotter, og jeg elsker robotter, det er grunden til, at jeg downloadede spillet, men spillet er meget udfordrende
Bliver ved med at sparke mig ud af mit WiFi, når jeg går ind i en kamp, alle fjendens navne bliver til - APACHY_01dddddddddhh Uanset hvad det betyder. Jeg nulstiller mit modem. Genstartede min telefon. Geninstallerede spillet. Jeg har premium WiFi 500mbps Alt andet i mit hjem har en fejlfri forbindelse. Det virker med mine telefoners LTE-data, men jeg har altid brugt min WiFi til at spille dette spil uden problemer før 2 dage siden. nogen løsninger?
Hvorfor jeg aldrig ville betale for dette spil: det er okay, men har masser af frysning og fejl, som gør korrekt spil umuligt. Når du spiller online mod andre, påvirker enhver form for frysning under spillet i høj grad slutresultatet og scoren. Det ser ud til, at hvert spil, jeg spiller nu, har en form for fejl eller fryser, eller app vil lukke af sig selv. For ikke at tale om patetisk AI af de computeriserede robotter, når der ikke spiller nok rigtige spillere. Siden sidste opdatering har intet fungeret som det plejede.
Hver gang jeg prøver at kæmpe, slår det mig ud. Jeg leger gående krigsrobotter religiøst. Troede jeg ville give dette spil en chance, men kunne ikke engang spille. Jeg havde virkelig glædet mig til at spille. Jeg prøvede flere gange. over 20. sparket ud af serveren hver gang. kunne ikke engang nå jorden.
Vær tålmodig. Jeg spiller dette spil i 1,5 år. Jeg dræbte næsten 185,8kk bots. Jeg har 13 premium fuldt udjævnede bots med droner med mindst et 4k Au-modul og 1,2kkk Ag, 50k Au. Og det mest sjove er, at jeg FÅR dem GRATIS. KUN for at SPILLE MANGE. Rigtig sjov starter ved L. 10. Så stop med at stønne, start AT SPILLE. Hvis du vil være effektiv, skal du ikke miste din tid og dine ressourcer til at opgradere gratis bots, fokuser på våben.Observer store spillere, hvad de bruger. Glem IKKE OM kontrolpunkter, de betyder noget
Godt spil. Økonomi er MEGET bedre end WR. Et problem, jeg har, er forsinkelsen, der til tider kan blive meget slem. Jeg har ikke den bedste telefon, så det kan være det, men andre spillere har det samme problem. Forsinkelsen forhindrer virkelig spillet i at blive fantastisk, så hvis det kan rettes, ser jeg virkelig en langsigtet fremtid for dette spil. At sammenligne det med WR er noget uretfærdigt, da det spil er over 4 år gammelt, men bare det faktum, at dette spil fungerer som et alternativ, er fantastisk
Og nej, dette spil fortjener ikke en eneste stjerne. Dette spil er ekstremt ubalanceret for at sige det mildt om det. Jeg har stået tilbage i kampen alene med at tage nederlag med min ene bot mod seks, åbenlyst langt mere opbygget end mine bots, bots så mange gange giver det overhovedet ingen mening. Og stop med at give 50 nøgler tilbage, hvis jeg har brugt 100 nøgler til at lave "spin"...hvordan giver det nogen mening.
Nå, jeg installerede det på to af mine enheder i dag. og på bare et par timer mistede jeg alle mine fremskridt. Jeg har også læst en masse mennesker, der er kommet til dig for at slette alt det hårde arbejde. Så godt spil, men du prøver at ride på trøjens historier om, at RW fejler, hvor det tæller at holde din spiller glad. fortsæt med at prøve
Gik tilbage til dette spil for nylig. Og jeg huskede, hvorfor jeg afinstallerede igen. Jeg har også spillet andre Mech/robot-spil, så nu har jeg en bedre sammenligning, og dette er stadig det værste.